Blog and News

Η SCENT LINQ αρωματίζει τον όμιλο Εlectra Hotels & Resorts

Η SCENT LINQ αρωματίζει τον όμιλο Εlectra Hotels & Resorts Ο όμιλος Elecra Hotels έχοντας αξιολογήσει τα πλεονεκήματα που μπορεί να προσφέρει ο αρωματισμός υψηλού επιπέδου, εχει αναθέσει στην SCENT LINQ την τοποθέτηση εξελιγμένων συστημάτων αρωματισμού στους χώρους όλων των ξενοδοχείων τους, Τα συστήματα αυτά λειτουργούν με το χαρακτηριστικό άρωμα “υπογραφής”που έχουν επιλέξει. Έτσι οι πελάτες τους απολαμβάνουν την […]

Read More

MAT FASHION

Η SCENT LINQ αρωματίζει την mat.fashion   Καθώς η μόδα είναι συνυφασμένη με τον αρωματισμό, η Scent Linq δημιούργησε για την εταιρεία ρούχων mat. fashion μια αρωματική ταυτότητα με νότες από λευκά λουλούδια, κεχριμπάρι, κέδρο, εσπεριδοειδή και λευκά λουλούδια, όλα συνδυασμένα εξαιρετικά για να προσφέρουν μια μοναδική αρωματική εμπειρία στους πελάτες. Η εταιρεία mat. fashion […]

Read More

Στις ημέρες μας που όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται στις διαδικτυακές αγορές, είναι απαραίτητο η εμπειρία που προσφέρεται στους πελάτες όταν επισκέπτονται ένα κατάστημα να είναι μοναδική. Σε συνδυασμό με άλλες πρακτικές του μάρκετινγκ, το αρωματικό μάρκετινγκ εξελίσσεται σε ένα νέο δυναμικό εργαλείο πωλήσεων, καθώς οι επιχειρήσεις ανακαλύπτουν το ρόλο του αρώματος στην προσπάθειά τους […]

Read More

Πώς η αίσθηση της όσφρησης μπορεί να αλλάξει την αντίληψη της ποιότητας;

Από όλες τις αισθήσεις μας η όσφρηση είναι συχνά η πιο υποτιμημένη, παρόλο που έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας. Η σωστή μυρωδιά μπορεί να μετατρέψει έναν κατά τα άλλα συνηθισμένο χώρο σε έναν που να θεωρείται πολυτελής και υψηλού επιπέδου. Ομοίως, η λάθος οσμή μπορεί άμεσα να δημιουργήσει μια κακή […]

Read More

Πως συνδέεται ο αρωματισμός με τους χαρούμενους πελάτες;

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που περπατήσατε σε ένα κατάστημα. Θυμάστε το άρωμα που αιωρείται στον αέρα; Ίσως να μην θυμάστε αυτή τη λεπτομέρεια, αλλά μπορεί να έχετε φύγει με περισσότερα προϊόντα από ό, τι σκοπεύατε να αγοράσετε, απλώς και μόνο επειδή ο ιδιοκτήτης του καταστήματος χρησιμοποιούσε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ: τον αρωματισμό του χώρου. Επιστημονικές […]

Read More

Αποδοτικότητα από το Σωστό Άρωμα

Σήμερα, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στον μέσο καταναλωτή. Το να τους προκαλέσεις το ενδιαφερον είναι μόνο μία από τις στρατηγικές όταν πρόκειται για επιτυχημένες προσπάθειες branding. Ο αρωματισμός είναι μια στρατηγική που μπορεί να είναι εξαιρετικά αποδοτική σε ξενοδοχεία, καταστήματα λιανικής και διάφορες εμπορικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για μια διαδικασία […]

Read More

Αρωματισμός και Συμπεριφορά των Καταναλωτών

Επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι η αίσθηση της μυρωδιάς ενός ανθρώπου είναι η πιο ισχυρή από τις πέντε αισθήσεις, ικανή να ξυπνά τη μνήμη και να προκαλεί περισσότερα συναισθήματα από οποιαδήποτε άλλη αίσθηση που έχουν οι άνθρωποι. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι έχουν την ικανότητα να εντοπίζουν πάνω από ένα εκατομμύριο διαφορετικούς τύπους οσμών. Φυσικά, […]

Read More

Η Δύναμη της όσφρησης στην Ανθρώπινη Συμπεριφορά

Φρεσκοψημένο ψωμί, φρέσκο ​​χορτάρι, άρωμα λουλουδιών. Αυτά τα αρώματα συνδέονται πολύ συχνά με ευχάριστες σκέψεις για ένα αγαπημένο αρτοποιείο, ένα καλοκαιρινό απόγευμα ή ένα αίσθημα του παρελθόντος που μας κάνει να εισπνέουμε βαθιά, ενώ η μυρωδιά αναβιώνει αναμνήσεις που είχαμε ξεχάσει. Γιατί όμως το άρωμα φαίνεται να προκαλεί τόσο έντονα συναισθήματα; Τα αρώματα μπορούν να […]

Read More

Η Αίσθηση της Όσφρησης και η Επίδραση της στο Καζίνο και το Περιβάλλον του Ξενοδοχείου

Φανταστείτε το ακόλουθο σενάριο: Περπατάτε σε ένα λόμπι ξενοδοχείου και αισθάνεστε απερίγραπτη γαλήνη, περισσότερη από ότι στο σπίτι σας. Εάν το ξενοδοχείο στο οποίο βρίσκεστε ανήκει σε μεγάλη αλυσίδα μπορεί να αρχίσετε να συσχετίζετε αυτήν την αίσθηση της μυρωδιάς με τη μάρκα του ξενοδοχείου, κάνοντάς σας να νιώθετε πιο άνετα κάθε φορά που μπαίνετε σε […]

Read More