Η Αίσθηση της Όσφρησης και η Επίδραση της στο Καζίνο και το Περιβάλλον του Ξενοδοχείου

Φανταστείτε το ακόλουθο σενάριο: Περπατάτε σε ένα λόμπι ξενοδοχείου και αισθάνεστε απερίγραπτη γαλήνη, περισσότερη από ότι στο σπίτι σας. Εάν το ξενοδοχείο στο οποίο βρίσκεστε ανήκει σε μεγάλη αλυσίδα μπορεί να αρχίσετε να συσχετίζετε αυτήν την αίσθηση της μυρωδιάς με τη μάρκα του ξενοδοχείου, κάνοντάς σας να νιώθετε πιο άνετα κάθε φορά που μπαίνετε σε ένα λόμπι.

Αυτό είναι προϊόν σχεδιασμού. Για δεκαετίες, ξενοδοχεία και καζίνο σκόπιμα αρωματίζουν τις εγκαταστάσεις τους για να προκαλέσουν θετικά συναισθήματα και να δημιουργήσουν μυρωδιές που έχουν σχεδιαστεί για να αλληλεπιδρούν με τον εγκέφαλό σας και να σας ενθαρρύνουν να έχετε πιο θετικές σχέσεις με την επωνυμία τους.

Η μύτη σας είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό όργανο. Ως αποτέλεσμα του τρόπου λειτουργίας του εγκεφάλου μας, η ικανότητά σας να μυρίζετε πράγματα τίθεται σε επεξεργασία απευθείας από τον εγκέφαλο χωρίς καμία συνειδητή σκέψη ή ανάλυση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μύτη σας και η ικανότητά σας να μυρίζετε πράγματα είναι ικανά να προκαλούν αναμνήσεις και συναισθήματα.

Η ικανότητά σας να μυρίζετε και να σας προκαλούνται ισχυρά συναισθήματα , δεν περνά απαρατήρητη από τους εμπόρους. Η έρευνα δείχνει ότι η μύτη  μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα, να σκεφτούν καλύτερα μια μάρκα και να παραμείνουν σε μια φυσική τοποθεσία περισσότερο.

Ωστόσο, υπάρχουν δύο βιομηχανίες που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την ιδέα του αρωματισμού: Ξενοδοχεία και καζίνο. Και οι δύο έκαναν εκτεταμένη δουλειά στη δημιουργία αρωμάτων υπογραφής και στη χρήση της διάχυσης αρωμάτων για να ξυπνήσουν ορισμένα συναισθήματα στους πελάτες τους. Πράγματι, ολόκληρη η ιδέα πίσω από το αρωματικό μάρκετινγκ ξεκίνησε ουσιαστικά σε ξενοδοχεία και καζίνο, τα οποία το χρησιμοποίησαν για να καλύψουν κάποιες λιγότερο ευχάριστες μυρωδιές.

Το αρωματικό μάρκετινγκ μπορεί να γίνει ένα πολύ ισχυρό εργαλείο. Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς τα ξενοδοχεία και τα καζίνο το χρησιμοποιούν και τι μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας για να επωφεληθεί από την επιστήμη που κρύβεται πίσω από τις μυρωδιές.

Επαγγελματικός αρωματισμός στα ξενοδοχεία

Ο αρωματισμός του λόμπι των ξενοδοχείων έχει γίνει πολύ σημαντικό κομμάτι για όλα τα ξενοδοχεία. Το σωστό επαγγελματικό άρωμα μπορεί να είναι ένα κρίσιμο μέρος της συνολικής επωνυμίας και αυτό έχει κάνει το έργο της δημιουργίας μιας θετικής σχέσης με το άρωμα του ξενοδοχείου στο λόμπι.

Τα ξενοδοχεία προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα θετικό άρωμα για πολλούς λόγους. Για δεκαετίες, τα ξενοδοχεία δημιουργούσαν συγκεκριμένα αρώματα για να αναδείξουν την επωνυμία τους, οδηγώντας τους πελάτες να συσχετίσουν αυτή τη μυρωδιά με τα θετικά συναισθήματα που το εν λόγω ξενοδοχείο προκαλεί. Πράγματι, οι μυρωδιές είναι συχνά οι ίδιες σε μια ολόκληρη μάρκα ξενοδοχείων, οδηγώντας κάποιον να νιώσει τα ίδια συναισθήματα όταν μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Υπό αυτήν την έννοια, οι μυρωδιές μπορούν να είναι εξίσου σημαντικές για μια μάρκα με το λογότυπο ή το συνδυασμό χρωμάτων τους.

 

Οι μυρωδιές στα ξενοδοχεία προορίζονται συνήθως να προκαλέσουν συγκεκριμένα συναισθήματα: Ειρήνη, άνεση και σπίτι. Αυτό, φυσικά, είναι το είδος της αίσθησης που ένα ξενοδοχείο πιθανότατα θέλει να δημιουργήσει όταν κάποιος μπαίνει στην επιχείρησή του. Δεδομένου ότι οι οσμές είναι αποτελεσματικές στη δημιουργία συναισθημάτων που σχετίζονται με αυτές, τα ξενοδοχεία επενδύουν όλο και περισσότερο χρόνο στη δημιουργία της σωστής οσμής που μπορεί να προσελκύσει έναν πελάτη να έχει πιο θετικά συναισθήματα για την επωνυμία του και συνεπώς να μείνει μαζί του περισσότερο.

 

Αρωματισμός στα Καζίνο

Ο Αρωματισμός στο καζίνο, όπως το άρωμα του λόμπι του ξενοδοχείου, δημιουργείται με τη χρήση λαδιών που αναμιγνύονται και απελευθερώνονται στους αεραγωγούς του καζίνο. Από εκεί, το άρωμα διαχέεται στο πάτωμα ενός καζίνο, όπου εντοπίζεται διακριτικά από κάποιον πελάτη. Τέτοια συστήματα υπάρχουν από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Η δημιουργία ενός καλού αρώματος σε ένα καζίνο μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά με σωστή καθοδήγηση, μπορεί να γίνει. Τα καζίνο παίρνουν συχνά τις ενδείξεις τους από μια τοποθεσία: Οι μυρωδιές μέσα σε ένα καζίνο είναι πιθανό να είναι ευχάριστες υπενθυμίσεις του τοπικού κλίματος, κάνοντας κάποιον να νιώθει πιο ήρεμος και σαν στο σπίτι του.

Η έρευνα για τις μυρωδιές στα καζίνο έχει δείξει πώς μπορούν να ενθαρρύνουν τους πελάτες να μείνουν περισσότερο και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα, σε μια μελέτη ορόσημο του 1992, ο ψυχίατρος και ο νευρολόγος Δρ Alan Hirsch διαπίστωσαν ότι οι παίκτες ξόδεψαν περισσότερα από 45% περισσότερα χρήματα όταν ένα καζίνο ήταν σκόπιμα γεμάτο με ένα καλό άρωμα. Ερωτηθείς για πιθανές αιτίες, ο Δρ Hirsch υπέθεσε ότι συνέβαινε αυτό επειδή οι ευχάριστες μυρωδιές προκάλεσαν συναισθήματα σε ένα άτομο που τους έκανε πιο χαλαρούς και πρόθυμους να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.

Πιο πρόσφατες μελέτες κατέληξαν σε παρόμοια συμπεράσματα. Μια μελέτη του 2010 διαπίστωσε ότι οι καλύτερες μυρωδιές σήμαναν περισσότερα χρήματα που δαπανήθηκαν σε κουλοχέρηδες.

Πρόσθετες εξετάσεις διαπίστωσαν ότι τα καζίνο θα δημιουργήσουν σκόπιμα μια μοναδική, μοναδική μυρωδιά, που οι χρήστες είναι πιο πιθανό να συσχετίσουν με αυτό το καζίνο. Εάν γίνει σωστά, θα προκαλέσει ευχάριστες, θετικές αισθήσεις και θα έχει αυτές τις αισθήσεις που σχετίζονται με τη μυρωδιά ενός καζίνο. Σε γενικές γραμμές, υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία ευχάριστων μυρωδιών που ένα καζίνο μπορεί να χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει την επωνυμία του και να κάνει τους πελάτες να νιώσουν πιο άνετα.

Το αρωματικό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό μέρος της συνολικής ψυχολογίας των ατόμων που πηγαίνει στα καζίνο. Τα καζίνο είναι γνωστά για τα έντονα φώτα, χωρίς ρολόγια και χωρίς παράθυρα, με την ιδέα ότι όλοι αυτοί οι παράγοντες κάνουν κάποιον πιο πιθανό να μείνει, να στοιχηματίζει και τελικά να ξοδεύει περισσότερα χρήματα. Η δημιουργία της σωστής ατμόσφαιρας στα καζίνο είναι ένα σημαντικό μέρος του συνολικού μάρκετινγκ για καζίνο.

Επικοινωνήστε μαζί μας και ας δημιουργήσουμε το σωστό άρωμα που αναδεικνύει την επωνυμία σας.

Find out how we can help your brand…

With customers now increasingly aware of their brand choices, hotel brands must also adopt a good mix of in-house strategies.

Discover how we can help you to create emotional connection through scents that can make a big impact on your business and your brand.

Επικοινωνήστε μαζί μας