Πώς η αίσθηση της όσφρησης μπορεί να αλλάξει την αντίληψη της ποιότητας;

Από όλες τις αισθήσεις μας η όσφρηση είναι συχνά η πιο υποτιμημένη, παρόλο που έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας. Η σωστή μυρωδιά μπορεί να μετατρέψει έναν κατά τα άλλα συνηθισμένο χώρο σε έναν που να θεωρείται πολυτελής και υψηλού επιπέδου. Ομοίως, η λάθος οσμή μπορεί άμεσα να δημιουργήσει μια κακή εντύπωση και να κάνει τους πελάτες σας να φύγουν από το κατάστημα σας προτού καν έχουν την ευκαιρία να δουν τα προϊόντα και να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Η χρήση του αρωματισμού στον χώρο λιανικής είναι ένα σημαντικό εργαλείο που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν για να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε έναν κόσμο όπου έρχονται συνεχώς αντιμέτωπες με τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Πώς χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις τον αρωματισμο για να αυξήσουν τις πωλήσεις;

Η αίσθηση της όσφρησης συνδέεται άμεσα με τη μνήμη και το συναίσθημα. Όταν εισπνέουμε ένα άρωμα, εισερχεται στο οσφρητικό μας σύστημα. Γι ‘αυτό οι μυρωδιές από την παιδική μας ηλικία μπορούν να προκαλέσουν τόσο έντονα συναισθήματα ακόμη και δεκαετίες μετά την τελευταία τους εμπειρία. Το αρωματικό μάρκετινγκ χρησιμοποιείται εδώ και καιρό για να αξιοποιήσει αυτά τα συναισθήματα, γι ‘αυτό και πολλοί μεσίτες προτείνουν να γεμίσετε το σπίτι σας με ζεστά και φιλόξενα αρώματα πριν υποδεχτείτε κόσμο. Είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα αίσθημα καλωσορίσματος και άνεσης για έναν πιθανό αγοραστή καθώς τους κάνει να θυμούνται ασυνείδητα το σπίτι της παιδικής τους ηλικίας.

Το άρωμα είναι διαδεδομένο σε πολλούς τομείς, όπως ξενοδοχεία, επιχειρήσεις λιανικής, εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης ακόμη και αεροπορικές εταιρείες. Καθώς οι πελάτες τους εισπνέουν αυτά τα αρώματα, δημιουργούν έναν λεπτό σύνδεσμο για το brand τους χρησιμοποιώντας αυτή τη μυρωδιά ως σημείο εισόδου τους. Από τη στιγμή εκείνη και μετά οι αγοραστές πάντοτε θα συνδέουν ορισμένα συναισθήματα με αυτές τις εταιρείες, ενισχύοντας το brand και ενσταλάσσοντας την οικειότητα και την πίστη. Το μόνο που χρειάζεται για όλα αυτά είναι να πάρει τη σωστή μυρωδιά

Πώς μπορεί ο επαγγελματικός αρωματισμός να βοηθήσει την επιχείρησή μου;

Σκεφτείτε όλη την προσπάθεια που καταβάλατε για να διασφαλίσετε ότι οι καλεσμένοι σας έχουν θετική εμπειρία στην επιχείρηση ή τον εκθεσιακό σας χώρο. Έχετε δημιουργήσει εντυπωσιακές οθόνες που τους παρασύρουν να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα σας και να κάνουν αγορές. Έχετε επιλέξει μουσική που τους κρατά σε εγρήγορση και αφοσίωση. Ίσως έχετε σχεδιάσει ακόμη και αναψυκτικά ή διαθέτετε ποτά για να τους ενθαρρύνετε να περνούν περισσότερο χρόνο εξερευνώντας ό, τι έχετε να προσφέρετε.

Ένα βασικό κομμάτι που ξεχνούν πολλές επιχειρήσεις είναι το άρωμα. Η χρήση αρωματισμού μπορεί να αυξήσει τις αγορές έως και 60%, με τον μέσο πελάτη να ξοδεύει 3% έως 23% περισσότερο από ό, τι θα είχε κάνει διαφορετικά. Ομοίως, μελέτες έχουν δείξει ότι πολλοί πελάτες παραμένουν σε ένα χώρο της επιχείρησης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ ταυτόχρονα δεν υπολογίζουν πόση ώρα ψωνίζουν. Με απλά λόγια, επιλέγοντας το σωστό άρωμα για την επιχείρησή σας μπορεί να έχετε άμεσο αντίκτυπο στα καθαρά σας κέρδη. Όχι μόνο έχετε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αυτήν τη στιγμή, αλλά καλλιεργείτε μια πλούσια εμπειρία που θα κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν για περισσότερα.

Τι είδους μυρωδιές κάνουν τους ανθρώπους να αγοράζουν περισσότερα;

Έχουν γίνει πολλές έρευνες για το πώς το άρωμα μπορεί να αλλάξει τα συναισθήματά και τη συμπεριφορά σας. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα ζεστά αρώματα, όπως το κεχριμπάρι και η βανίλια, όχι μόνο επηρεάζουν τους πελάτες για να παραμείνουν περισσότερο, αλλά μπορούν να κάνουν τα προϊόντα σας να φαίνονται πιο ακριβά και υψηλής ποιότητας. Όταν χρησιμοποιούν επαγγελματικό άρωμα, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 10% έως 15% περισσότερο για ένα προϊόν από ό, τι θα έκαναν σε ένα κατάστημα χωρίς άρωμα. Όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή οι ζεστές μυρωδιές δημιουργούν μια τόσο έντονη αίσθηση άνεσης, μπορούν πραγματικά να αλλάξουν την αντίληψή σας για το πόσο γεμάτο μπορεί να φαίνεται ένα κατάστημα. Εάν οι πελάτες αισθάνονται σαν να ανταγωνίζονται για χώρο εναντίον άλλων, θα προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν αυτό το συναίσθημα αγοράζοντας πολυτελή προϊόντα για να τους δώσουν μια αίσθηση δύναμης. Αυτή είναι μια ισχυρή τακτική που κάθε επιχείρηση μπορεί να εφαρμόσει για να έχει άμεση επιρροή στη συμπεριφορά των πελατών τους.

 

Υπάρχουν τόσα πολλά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη ενός προσαρμοσμένου προγράμματος αρωματικού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Προσθέτει μια ακόμη πτυχή στη συνολική εμπειρία αγορών που θα έχει απήχηση στους πελάτες σας σε βαθύ συναισθηματικό επίπεδο, κάτι που είναι ένα όφελος που θα δυσκολευτείτε να βρείτε με οποιαδήποτε άλλη τακτική πωλήσεων. Θα αυξήσει τον χώρο των καταστημάτων σας έτσι ώστε να αισθάνεται κάποιος πλούσιος, κάτι που θα βοηθήσει στην ενίσχυση της επωνυμίας σας ως μάρκας που σχετίζεται με την ποιότητα. Οι πελάτες θα μπουν στον πειρασμό να παραμείνουν και να ξοδέψουν περισσότερο, καθώς θα παγιώσετε την εταιρεία σας στο μυαλό τους με τη χρήση του αρωματισμού στα καταστήματα σας κάτι που θα επιδράσει στη μακροχρόνια μνήμη τους. Όλα αυτά συντελούν σε υψηλότερες πωλήσεις και συνεχιζόμενες αγορές για τα επόμενα χρόνια.

Find out how we can help your brand…

With customers now increasingly aware of their brand choices, hotel brands must also adopt a good mix of in-house strategies.

Discover how we can help you to create emotional connection through scents that can make a big impact on your business and your brand.

Talk To Us